Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 31 July 2011

sehari bersama tersayang (:

hepy sanadSANAD dapat bersama nan dia 1 hari nie . banyak yang kami lalui . pepagi da bangun siap na keluar nan dia . kami gerak pergi DP dulu . beli tiket wayang pukul 12 . cite senario . wayang midnigth beb . ta pnaa-2 ouhh . huhu . da setel semua , terus gerak ke SAGIL . pehh . jenuh ta jenuh kan naek moto pergi sane . penat  gile seyh . tapi lagi penat dia laa . dia yang bawa moto . cian bie kan . xpe . ayg ade . hehe . da sampai beli makanan terus naek atas . penat duduk atas moto pun ta abis lagi da kene panjat tangga . adoii . bertambah penat laa kan . macam na menangis pun ade )': akhirnye pendakian ku berakhir juga . huhu . sejuk nye kat atas tuh . menggigil 1 badan . makan dulu laa . lapar seyh ta makan dari pagi . awak suap saya kan sygg . gedik jee kan saya nie na suap-2 pulak . hehe . xpe sekali sekala na manje-2 dengan awak . lame kan ta manje-2 . da siap pun makan . na mandi tanak ? sejuk ahh . gerrr . jom terjun dalam air . haha . padahal ta terjun pon kan . sejuk punye pasal . hehe . saya jee yang banyak berendam . bie ta pon . dia takot air kott . haha . bukan laa . dia cume kalau dengan sejuk kureng sikit . cian-2 . kene simbah mengigil haa . hehe . padan muke awak bie . ta lame pon berendam . terus naek . da ta tahan sanad kan sygg . kami makan lagi sekali . kali nie saya pulak yang suap dia . sweet jee kn sygg . ntaa bile dapat macam nie lagi nan awak . sy sygg awak taw bie !! ahh !! tidak . da petang . sedar ta sedar da petang . then kami terus gerak balik melaka . adudu . tetibe perut terasa na makan tomyam laa . huhu . bagitahu kat bie . bie pon on jee . hehe . thnx sygg . eh eh ? knp sygg diam ? tanak ckp nan saya lagi ? ): ouhh . saje jee na kene kan saya ea . okee xpe !! yeaahh . menu malam nie :

anati syafiqah 
- nasi putih
- tomyam campur 
- telur dadar
- sayur campur
- milo o suam 
- air suam

mohamad quayyum
- nasi goreng ayam
- sirap bandung


waah . saya makan banyak laa . hehe . tapi bukan saya jee yang makan k . dia pon same juga . sharing is caring k (: adoii . sudaa kenyang maa . xpe . relax jap . hehe . then kami gerak ke DP . 1st mission is , cari cincin . waahh . da macam ape jee siap mission-2 bagai . haha . cari punya cari , jumpa juga yang berkenan di hati kami . just a simple ring . but sweet becos ade name kami di sebalik cincin tuhh . cincin dia ade name saya <3 nana , cincin saya ade name dia <3 que . tengok tuh . betapa sweet nya kami nie . haha . terlebih sudaa . habis cecite fasal cincin . kami ke karoke box pulak . haa . nie laa mase nye saya na lepaskan tension . lepaskan semua kesedihan saya yang da lame saya pendam . banyak juga saya nyanyi . semua lagu tuju kan untuk dia . biar dia tahu betapa sakit nya hati saya bile dia buat macam tuhh . tapi sekarang saya da okee . saya tahu dia memang untuk saya . dia memang sayang saya sorang . ade satu lagu nie , dia tuju kan untuk saya . LESTARI - WANGIAN CINTAMU . best juga lagu tuhh . lagu yang menunjuk kan dia betol-2 sayang kan saya sepenuh hati dia . terima kasih sygg (: adoii . dalam box bole pulak na menangis . tapi mase tuhh memang da ta tahan sanad bile ingat ape yang da jadi dalam hubungan kami sebelum nie . sampai satu tahap tuh saya hany mampu berserah saje dengan semua keputusan dia . tapi syukur alhamdulilah semua nya sudaa berakhir dengan senyuman dan kebahagian antara kami . dia sampai risau kenapa tetibe saya mengangis . seboleh-2nye dia na tahu kenapa saya mengangis . macam-2 alasan saya bagi dekat dia . tapi dia tetap ta puas hati . sepanjang saya nyanyi , dia tengok jee . yelaa mane ta nye . saya ta penaa nyanyi ikot feel . tetibe hari tuh bole na feel pulak sampai nangis-2 . xpe , sekurang-2nya saya da bole lega dengan semua tuhh . habis sudaa karoke . gerak pulak ke padang DP . lepak sane sambil tunggu movie mula . eh eh ? ta abis lagi dia tanya saya kenapa nangis . okee . mungkin da tibe mase nye kott saya luah kan kat dia . okee . saya luahkan semuanya dekat dia . nangis lagi . huhu . gembeng laa nana nie . da besar kan . huhu . okee tanak nangis da . hehe . da abis cite semuanya dekat dia . dia terang kan pulak dekat saya kenapa dia buat macam tuhh . okee saya terima . dia cerita pulak dekat saya fasal ex dia . ex dia nangis-2 jumpa ma minta no fon dia . sampai macam tuhh sekali kan ? xpe . bolee sabar lagi kan anati syafiqah . dia milik kamu sorang k . jangan risau taw . eh ? ade perempuan call dia . hmm . rupa-2nya ex dia tuhh . nasib baek bie layan na tanak jee . sekejap jee dia agkat call . okee . bole terimakan anati syafiqah ? huhu . pmpuan tuh call lagi ? aisshh . ta bole jadi nie . okee saya pulak yang agkat . okee bla bla bla . layankan jee . malas da na pikir ape-2 . mohamad quayyum milik anati syafiqah k !! what ? ? da pukul 11.45 ? okee . terus gerak naek atas . beli air n popcorn terus masuk . masuk-2 jee rupe-2nye cite senario ade masalah untuk midnite nye . menyirap jee . huhu . nasib dia pulangkan duit . kalau ta na jee mara . huhu . kami tukar cite CAPTAIN AMERICA . bolee tahan juga cite uw . eh eh ? da nak abis laa cite tuhh . tetibe perasan something pulak . bie , awak tido sayang ? ? wah-2 . sesuke jee ea . xpe . awak tido jelaa . cian bie kn . penat bawak moto kan sygg . okee da abis pon cite tuhh . da potpet dekat bie semua , kami lepak kat padang balik . lepak sampai pagi . dala sejuk dekat situ . saya dapat baring dekat peha bie . hehe . saje na manje-2 nan dia . kami snap pic banyak-2 . hehe . da macam ape je kan . muke da serabut gile nie . xpe . bukan selalu kan . alamak . ngantuk dan lapar nye perut nie . na makan mcD . tapi segan na cakap kat bie . tahan jelaa . huhu . da pagi , gerak g pantai puteri pulak . pehh . dekat situ lagi sejuk bhaii . huhu . menggigil satu badan kami . kat situ bie sorang jee tido . saya ta tido pon sebab jage bie . eh ? terbalik pulak . patutnya bie yang jage saya . hehe . xpelaa . sygg punya fasal kan . hehe . bie bangun sayang . da terang . jom balik . huhu . ngantok lagi laa . sampai kat kuala , tukaa baju . adudu . dia buat muke lak . ta bole jdi nie . kene setel dulu baru bole balik kolej . kami sarapan dekat pengkalan balak . dia jee makan . saya minum saje . tade mud da tetibe tengok dia diam seribu bahasa . huhu . dia potpet terangkan semuanya dekat saya . okee . da paham . hehe . lepak kat pengkalan balak dulu . snap pic banyak-2 . yang penting pic jam n cincin ade . tuhh tanda cinta kami . pengikat antara kami .

terima kasih sayang untuk segalanya . saya hargai semua tuhh . sayang dan cinta anati syafiqah terlalu kuat untuk mohamad quayyum . awak tetap dihati saya untuk selamanya sayang . semua yang kita lalui akan saya jadi kan kenangan antara kita . hanya awak sayang . <3 mohamad quayyum


cinta kami 16/04/11 insyaALLAH akan berkekalan hingga akhir hayat kami 



ouchh . sopan nye saya . 
hehe . 
nanasyggque 


bie yg snap .
dia cakap , da comel laa tuhh wat muncug macam tuhh .
hehe (:
iloveyoubie <3


nie jee pic kami b2 yg saya ade .
selebihnya pada camera bie .
muke poyo je . 
hehe




nie laa lagu yg dia nyanyikan tuhh .
best sanad .
thnx sygg .
iloveyoubie (:

0 comments: